Meanwhile, Melvin has his eye on Jill. He rattles off his repertoire of come-ons. Jill is impressed. The two disappear and Jill allows Melvin to deflower her. It all happens far too quickly and theres no emotion involved. Jill returns to her girlfriends and tells them: that was great!