The Yes Men claim to have around three hundred co-conspirators worldwide. This documentary takes a look at the beginnings of their anti-globalisation efforts and recalls some of the groups most spectacular activities. These include the recommendation that, in order to solve the problem of starvation in the world, Third World countries should live off leftover burgers from industrialised nations; or the presentation of a special management leisuresuit which would enable the wearer to administer electric shocks via remote control to tardy workers in Third World countries.