Daniel has recently been given a heart transplant. Now that the operation has saved his life, he is tormented by the reason as to why his life was saved and not that of the organ donor. How did he come to get the other boy’s heart? And who was he anyway? In order to find out some answers to these questions, he ascertains the whereabouts of the relatives of the deceased and pays them a visit. The meeting proves to be a painful occasion for all involved.