Tony and Chloé have rented a hotel room. This is to be their last night together and they want to make it a night to remember. Alliocha, a young foreigner whom they have just met, becomes the helmsman on a journey into their innermost being. Together, the trio enter the last remaining realms of desire. By the next morning, Tony and Chloé have put their youth and their innocence firmly behind them.