At his fathers behest, Genezip puts himself under the command of Commander KocmoŒluchowicz, who is trying to defend Poland against the Chinks. However, from this point on, Genezips fate is sealed, for, once in the capital, the young man with an authority fixation soon becomes acquainted with life in the modern metropolis. Already fragile and uptight as a result of his previous sexual encounters, the young man now surrenders himself with masochistic zeal to his commander, in whom he sees a substitute father, and to a Russian actress named Persy, who far exceeds her predecessor both in terms of her domineering character and her demoniacal personality.