Born in Uvira, Congo in 1997, he grew up in the Central African Republic after his parents fled there during the Congo War. He directed the choir at his school and later began composing music himself. In 2013, he released his song “Why War?” which brought him fame as a musician. In 2017, he participated in a documentary workshop organised by the Ateliers Varan in Bangui and went on to direct his first short film Mbi na mo (You and Me) which screened at festivals in Lausanne, Montreal, Saint-Denis, Lille and Biarritz.