The director and the producer of the short film that received a Special Mention by the Youth Jury in Generation 14plus.
Born in Montreal, Canada in 1988, the writer and director’s storytelling is informed by youth culture and the human experience. He has directed over 40 music videos and advertising campaigns for companies including Lancôme, Toyota and P&G. His early work is characterised by an especially experimental aesthetic, as is amply demonstrated by his short films Fleurs: Between Us Two and Gomme.