Born in Guarapuava, Brazil in 1979, he is a screenwriter, director and producer whose work focuses on human rights issues, especially the LGBTQI* universe. As co-owner of Beija Flor Filmes, he has produced several short films that have screened at a total of 172 international festivals and won 35 awards and eight special mentions. He has also taught production and directing at the College of Arts of Paraná.