The heat’s bearing down on the high-rise rooftops of the suburbs. Every day at the same time, five boys climb to the top of one of them to stare at the house next door. Like clockwork, a woman appears, removes her clothes and proceeds to sunbathe in the nude. But this day something’s different. On the roof next door, a naked man seeks relief from the heat under a hose and one of the boys can’t keep his eyes off of him. His buddies don’t fail to notice.