Lili loves food: Ketchup’s got a great colour and potato stamps make excellent pictures. But nothing beats dessert! After dinner, Lili brushes her teeth: a little water on the bristles, add toothpaste and then it’s back and forth, back and forth. Right after that, her friend Molly comes over for a visit! Molly likes exactly the same things as Lili. These three episodes of the Danish animated series are full of colour and lots of fun.