After the sudden death of the director, producer Hansjürgen Pohland, 31, takes over bringing the Günter Grass novella to the screen. Michael Klier, 21, films him in his office, making phone calls abroad, with his Citroën DS convertible and at Tempelhof airport. A report that captures the flair of the big, wide world. It’s the young generation’s turn.