One starry night a small boy dances in a circle around a delicate flower. As if by magic a colourfully lit Big Top appears before him, the whole troupe dances around him and then into the circus ring. The curious wagons contain odd-looking artistes, an elephant and the ringmaster. The boy would love to follow them, but does he really have to pay for a ticket? It is his own dream, after all. A lovingly animated paean to the power of an unbridled imagination.