Sven and Gijs are best mates. They do absolutely everything together, whether going clubbing or mucking about or simply pondering life. Their intimacy is such that one of them can even stroll blithely into a room where the other is having sex. In ten years’ time they plan to have travelled the length and breadth of South America on motorbikes. But all at once everything changes: Sven gets involved in a fight one night, Gijs tries to intervene and sustains a blow to the head which sends him into a coma. There’s no knowing if he’ll pull through and their friendship is tested to the limits.