Two of the most influential greats of experimental music, Genesis Breyer P-Orridge (Throbbing Gristle, Psychic-TV, Thee Majesty) and Tony Conrad, will come together on the stage of HAU 2. The two met for the first time while shooting Marie Losier’s film “The Ballad of Genesis and Lady Jaye,” which will be presented in the Forum of the Berlinale, and discovered a lot of common ground in the way they approach music, sound, art, and life, as well as a shared love for the violin. Since then they meet irregularly for improvised violin duets. The percussionist Morrison Edley will be present as a third musician.