For the cinematic event Testing nothing in a little room is the way to use the room and nothing is then lost and that is such a correction they are using their own exhibition at Tanya Leighton Gallery as the script for a ‘possible film’. The resulting work emerges out of various lines of inquiry and influences ranging from situationist experiments to the concepts of cinéma vérité as developed during the 1960’s. This is an attempt at a non-repeatable cinema, one open to chance, accidents, and traces of a lived experience.