Stella lives in a sleepy little town in the Argentinean pampas. She dreams of the big, wide world and of Edmund, her imaginary lover. And then, one day, he materialises: Rocco from the big city. Fascinating – and real. He is the promise, the reason to leave everything behind. The time has come for Stella to make a decision.