The allure of the elegant Mihashi Tatsuya and femme fatale Dan Reiko is quite prominent in this stylish film noir about a petty scoundrel and a wicked woman drawn with a nihilistic touch. Tobe works as a call girl referral agent and sells pornographic photos. By chance he finds some negatives and schemes to use them to blackmail his former superior in the army, Itami, now a company president. However, Tobe hears that Itami has died in an accident a few days earlier. Tobe meets Itami's secretary and secret lover, Saeko. He joins forces with Saeko after discerning that Itami is hiding with great amounts of money embezzled from the company.