The film is about the beauty and the shock of a not quite everyday mishap and the circumstances surrounding its disappearance: Red wine bottles fall and are shattered. They make wonderful dynamic red spots on the white flooring. And the light shining through the windows is reflected in it. Then the camera takes a measured roll backwards, shifts its view from the floor to the windows, the stucco ceiling, the wallpaper and then back to the flooring and the two windows. The floor is suddenly clean again and the spots are now outside, no longer inside.