In 1997, I followed on camera the fortunes of a group of men who had chosen to work – either artistically or commercially – with their bodies. This footage later became part of my 1998 documentary, SEX/LIFE IN L.A. I’m still in touch with some of the men in that film, these include: lone battler Kevin Kramer, mature shooting star Cole Tucker, American boy-next-door Matt Bradshaw and friends of the occasional model John Garwood, who died of an overdose in 1998. Some of these men have successful careers behind them, others have left the sex industry altogether.
But can there be any winners in this game? Is there anything left of sex itself? And is there a life after porn?