A six-minute study of everything that can go wrong when Louis Negin and his Chippewa Sissy Boys try to graft the Three Stooges onto Kenneth Anger’s lilac bush. Originally conceived as a four-minute short accompanied by the world’s saddest music, this longer version takes a timeless look at some very human problems.