They meet every day at Denfert-Rochereau square in Paris’ 14th arrondissement: Clarisse, an up and coming clairvoyant, Lazare, a young man who works in the catacombs of Paris, and the Lion of Belfort, an enormous bronze sculpture that watches over the square. A philosophical exploration of a place, from the heart of the metropolitan jungle.