Four acting students are the focus of Andres Veiels long-term observational documentary. We meet Stephanie, Karina, Constanza and Prodromos while they are preparing for their acting school auditions. The selection procedure takes months; it is a trying, nerve-racking time spent vacillating between hope and anxiety. All four make it into the school, but their initial euphoria about commencing their studies including group exercises, role play and obligatory fencing lessons is soon followed by deflation in the face of merciless criticism of even the slightest shortcoming by their tutors. In this way, their passion for their chosen vocation is constantly put the test.The four students couldnt be more different: Karina appears to have very few problems; Stephanie, however, has to endure several auditions. Constanze immerses herself in her roles, whilst Prodromos always seems to be at odds with himself, his roles and his dreams. Andres Veiel: We observe the struggles of the protagonists; how they try not to get stressed out or lose sight of themselves by worrying about the discrepancy between their expectations and their abilities. We accompany them on their search for identity and an image, but we also follow their progress towards maturity as actors and as individuals. Then, at the end of their studies, comes the real test: trying to gain a foothold in the profession. All of a sudden, they find themselves faced with a new set of questions. What is the nature of success? How high is the price for achievement? And what has become of their original dreams and aims, seven years on?