In 29 shots that are almost without dialogue, this film tells the story of a woman who makes the pragmatic decision to die. The film represents the chronicle of the gradual wiping out of a human being, taken from the subjective perspective of a distanced camera.
The single take structure with no editing within sequences enables the viewer to see exactly what occurred in front of the camera. The film does not eschew the final act of self-destruction, nor does it romanticise the suicide.