Bianca is a spirited girl of just 13. She is searching for solid ground in a place where she feels unseen – by her mother, whose entire love flows to her little brother and his heart condition, and her father and his new girlfriend Cruz, who consider her to be out of control. Everything shifts when her favourite female celebrity actor, Billie King, suddenly appears in their living room. Over the course of a scorching summer day filled with overwhelming emotions, Bianca’s vivid imagination and jumble of thoughts rise to the surface. She realises that not everything is what she thought, and tries to find her way back to her mother. Based on Bart Moeyaert’s acclaimed novel, the film is a tender, imaginative story about discovery, dreams and finding a place to belong.