Daniela Magnani Hüller is a German-Brazilian filmmaker born in Munich in 1995. After completing her Abitur, she lived in Rio de Janeiro before studying documentary filmmaking at the University of Television and Film Munich. She has written, directed and edited multiple short films. In 2023 she received the DOK.Talent Award at DOK.fest Munich. Sometimes, I Imagine Them All at a Party is her autobiographical, documentary feature debut.