Amay Mehrishi is an Indian filmmaker based in London and a recent graduate of the MA Filmmaking programme at the London Film School. He previously earned a bachelor’s degree in marketing and innovation from the National University of Singapore, which shaped his understanding of audience and narrative – skills that now enrich his filmmaking practice. Drawn to stories that capture human flaws and nuanced emotions with a commitment to realism, Amay works fluidly across fiction and documentary as both a director and producer. Currently developing his next documentary project, he seeks to engage more deeply with his roots, exploring stories with relentless curiosity.