Twelve-year-old Mirna is a maths talent. Together with her father, Milan, she embarks on an early morning bus journey from their village to the city of Niš, where she is going to take part in her first national mathematics competition. The stakes are high: winning an award could help Mirna get into a prestigious school in Belgrade and pave the way to a better future. While Milan, a working-class man, struggles with the unfamiliar environment of academic competition, Mirna strides ahead, focused and self-assured, already stepping into a world that feels slightly beyond him. Although he knows that supporting his daughter may eventually result in her leaving home, and perhaps even her country, Milan chooses to help her, as they share this fleeting moment of closeness before life takes them in different directions.