The films of the Indian director have screened at over 150 festivals around the world and won more than 75 awards. They have also been presented a number of times at the Berlinale: Bulbul Can Sing received a Special Mention from the Generation 14plus International Jury; Village Rockstars 2 also screened in the section. She was a member of the Generation 14plus International Jury in 2020.