The filmmaker has worked for the past decade as a cinematographer on documentaries and feature films, collaborating with directors on works embracing diverse and rich narrative and aesthetic approaches. In parallel, he has been developing his own practice by exploring the question of the gaze on projects where digital, film and photographic images interact. La Face cachée de la Terre is his first feature-length documentary.