Kevin Contento is a Colombian-American filmmaker who was born in Plantation, Florida, in 1990. His second feature film The Moths & the Flame is making its World Premiere at the Berlinale Forum. Contento’s filmography combines documentary, narrative, and experimental narrative techniques. He draws inspiration from Sufi parables and combines them with the experience of living in Florida.