The director studied film directing and production at INSAS in Belgium. Her short film L’immense retour won a Golden Leopard in the Pardi di domani competition at Locarno while Les enfants partent à l’aube was selected for the Semaine de la Critique at Cannes. Her most recent short film, Pleine nuit, also screened at Locarno. Forêt Ivre is her debut feature film.