The French filmmaker used her personal and professional experience in healthcare to inform her debut feature film On vous croit which she has co-written and co-directed with Arnaud Dufeys. The insight gained from her day-to-day work in a sexual health clinic is the basis for the second feature film which the two are developing, Pleasure.
The Belgian filmmaker and producer studied at the Institut des Arts de Diffusion. His graduation film Atomes won numerous prizes at international film festivals including the Grand Prix at the Zinebi Festival in Bilbao. His third short, Un invincible été, premiered in the 2024 Generation section of the Berlinale. On vous croit, co-written and co-directed with Charlotte Devillers, is his debut feature film. The two are now developing further projects together.