The director runs Joi Productions whose credits include Blue Story and Boxing Day, the first all-Black Christmas film to be made in the UK. In 2020, she was named a Screen International Star of Tomorrow and a BAFTA Breakthrough. Her short film For Love premiered at the BFI London Film Festival where it was nominated for Best Short Film before going on to screen at numerous international festivals.