Loving mother and full-time carer, every day is a battle for Mary. Wading through the bureaucratic mess that comes with caregiving has her isolated, unsupported and sleep deprived. Simultaneously, she struggles to fully understand her disabled, non-verbal son Murphy’s needs. After being dealt another blow by an obtuse administrator, reality begins to blur. Finding the beauty in the everyday has never been more challenging. A surreal animation to pay tribute to society’s true heroes, giving a voice to those who dedicate their lives to others.