The work of the Singaporean writer and director, which is inspired by the impermanence of memory, connections and nature, has been selected for several international festivals. Her short film Yi Yi (Time Flows in Strange Ways on Sundays) and her documentary I Look Into the Mirror and Repeat to Myself both screened at Locarno while Things featured at the Kurzfilm Festival Hamburg. She is currently developing her debut feature film, Midnight Blue Spring, with which she won the prize of the 2022 Locarno Residency.