The Irish director gained international recognition with his music video for “Take Me to Church” by Hozier which received two MTV Video Music Award nominations. His award-winning short films include For You, starring Barry Keoghan, and Atali’i O Le Crezent (Sons of the Crezent) which won the Audience Award and Best Director at the Show Me Shorts film festival in New Zealand. Christy is his debut feature film.