The filmmaker studied film and television directing at the Academy of Dramatic Art in Zagreb. She has made animated, documentary and fiction short films. In 2017, she directed her debut feature film The Mystery of Green Hill which topped the Croatian box office in the first week of its release, was selected for international film festivals and received distribution in the USA, Canada, China, Austria, Germany and many other countries. Zečji nasip is her second feature film.