The writer and director was born in Greece in 1991. His short films have been presented at festivals including Cannes, Sundance, Locarno and Telluride with The Distance Between Us and the Sky winning the Palme d’Or for Best Short Film as well as the Queer Palm at the 2019 Cannes Film Festival. He created the mini-series Milky Way in 2023. I agries meres mas is his debut feature film.