Cao Yiwen is a female filmmaker from China Hong Kong, who in her own words “wants to heal the audience and give them mental power”. Her previous short films were selected, amongst others, by Venice and Cannes’ Animation Days. In her films, she proposes that it is not the first time that humans have existed on the planet and that previous generations died from selfishness and greed. Nowadays, she suggests, people are threatened by many crises: “Do not do to others what you would not have them do to you. To avoid future tragedies, we should do everything for human’s common profits.”