For Nisse, Fabian, Gabbe, Simon and Valter, school is simply super boring. To escape, they make up an imaginary forest chicken world and name it: “George-Peterland”. Needless to say, it is an adult and teacher-free zone! To protect it from possible intruders, they speak their own cryptic language and strictly follow a set of rules. More and more children want to ride the purple dream bus to this enticing place, but soon their utopia is at risk.