After transitioning, it seemed easier for Feña to simply cut all ties with his past. Dealing with the changes was painful enough, let alone his family’s reaction. But when Feña runs into an ex-boyfriend, receives an unexpected visit from his little sister and finds his Chilean father trying to reconnect with him, their lives are suddenly once again intertwined. Compassionate, intimate and frank, Vuk Lungulov-Klotz’s debut feature film explores the complex challenge of being trans and trying to reconcile the past with the present.