A collection of images reproduced from films, museums, and archives, Exhibition weaves together multiple biographies and texts to construct a single imaginary subject. Eija-Riitta Eklöf-Berliner-Mauer marries the Berlin Wall and turns her home into a museum of architectural miniatures to abate her longing for those objects. Mary Richardson stabs Diego Velázquez’s “The Toilet of Venus” as an act of protest and dedication to an imprisoned suffragette. Shifting into first person point-of-view, the narration combines quotations from the painter Agnes Martin, early eye tracking studies, Sigmund Freud’s case history of “Rat Man,” and an account of a Klein bottle’s misuse as a candlestick holder. The film fragments, copies, and excerpts to create a portrait of desire and trespass, becoming a meditation on the assertion and refusal of subjecthood. “I’m not a woman. I’m a doorknob.”