Set in the backdrop of the nationwide 2019–2020 student protests against the Citizenship Amendment Act in India—filmed in the city of Bangalore—Sab changa si is an intimate documentary on friendships, language, love, youth, resistance, and identity of class, caste, religion, and gender. In this film, the political is personal.
Teresa A Braggs was brought up in Calcutta; she graduated with honors from Mount Carmel College, Bangalore in Communication Studies in 2020. Sab changa si is her first documentary film, originally shot for a film module at university. Braggs lives in Bangalore and experiments with text, sound, visuals, and the documentary form in her current practice.