As the rain pelts her tent, Millie edits a freshly-snapped selfie into a fake NYC backdrop, before posting the image on Instagram. A recent grad with a prestigious internship awaiting her in the States, it looks like Millie’s made it – until the moment where everything falls apart, right before take-off. A panic attack. Not as rare as people think, observes the woman behind the counter, though her empathy stops at offering a refund. Broke and effectively homeless, Millie tries to come up with the cash for a new ticket. No one is supposed to find out she’s still in Wellington. In a brilliantly staged race to stay ahead of the truth, set to a driving soundtrack, the young woman manoeuvres her way from one absurdly tragic situation to the next.