There are no limits in Isabelle Stever’s new film. Nor are there any taboos. She does not judge, either. Just a mother and a son who gradually become closer, physically. Sarah Nevada Grether and Emil von Schönfels dare to do something that few actors are asked to do, and is seldom shown. Capturing their bodies in the half-light, out of focus, from above, and behind, the camera finds a visual language of disturbing semantics. Everything about this film is uncompromising and radical. Everything is an exception. And, in the end, what remains is the body of a mother.