Having made television history with Queer as Folk and Doctor Who, BAFTA winner Russell T Davies, who recently created Years & Years, now presents the first series to deal with the AIDS crisis in Great Britain. As heartbreakingly tragic as it is life-affirming, It’s a Sin addresses a topic that is still enormously relevant today.