Through Egon’s eyes, directing duo David and Saša Vajda depicts a community of careworn and scarred fellow sufferers whose stories make tangible the terrible reality behind the film’s fiction. An intimate observational drama about a group of heroin addicts in withdrawal and the loneliness of psychosis.
Born in Munich, Germany in 1989, he studied philosophy at University College, London and international politics at the University of Cambridge. His literary and journalistic writing has featured in publications including “The Guardian”, the literary magazine “Edit”, the “FT Magazine” and the magazine “Reportagen”. He currently lives and works in Berlin.
Born in Munich, Germany in 1986. After graduating with a philosophy degree from the Sorbonne in Paris, he has worked as a freelance photographer, writer and filmmaker. He has worked on a documentary for the BBC about refugees. His photographs have featured in publications such as the quarterly magazine “Dummy”.