She is a journalist who has produced over 100 news reports and documentaries for Israeli TV. In 2006, she founded Realworks, an independent production house specialising in documentary film. Its projects include Olmert: Concealed Documentary, about Israel’s former prime minister, and The Decent One, a glimpse into the mind of SS chief Heinrich Himmler, based on his personal diaries, which was officially selected for Panorama at the Berlinale.