Grace Passô, born in 1980 in Belo Horizonte, Brazil, is a director, playwright, and actress. She works in partnership with artists and theater companies. As a playwright, her texts have been published in French, Spanish, Mandarin, English, and Polish. For her acting achievements – in theater as well as in film – the artist has received several awards.
Ricardo Alves Jr., born in 1982 in Belo Horizonte, Brazil, is a filmmaker, producer and theater director who began by directing short films, which have been screened and have won prizes at numerous international festivals. He made his feature film debut in 2016 with Elon Não Acredita na Morte, which screened at festivals across Brazil, Latin America, China, and Europe and won several awards. He is producer of The Dead and the Others, which has been exhibited in over 30 festivals around the world.