Joe Namy, born in 1978 in Lansing, USA, is an artist, composer, and educator based between London and Beirut. His work often addresses identity, memory, and power structures embedded in sound/music; and has shown internationally in galleries, museums, film festivals, and public performances. Half Blue marks his forth appearance in Forum Expanded.